Mumsigt med té!

















Idag var det en kort skoldag med mindfulness, när jag kom hem fixade jag med bilder på bilen och nu snart är annonsen klar så nu ska den ut på Blocket :) Ut med Golfen och in med en volvo S40!

Jag sitter och dricker utav mitt nya té, India Chai Latte, jag köpte den och Himlagott igår när jag var förbi affären så nu har jag lite téer att välja bland. Chai Latte är med peppar, kardemumma, kokos, vanilj och chili. Så ska man ha i mjölk vilket jag inte brukar ha i té, men mmmmm så gott det är! Himlagott är ett svart té (fy på mig) med smak av persika och grädde. Smaskigt det med.

Vad dricker ni för té? Vilken sort är eran favorit och vad har ni i erat té? Själv brukar jag oftast bara ha vatten, alltså ingenting i mer än själva tét. Men ibland händer det även att det slinker ner en sked honung eller som nu en liten sockerbit bara för att honungen är slut... Det är även gott att ha en lime eller citronklyfta i rött té tycker jag, eller frysta bär. Mums mums :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥