Dermanord produkter















Idag passade jag på att ta med mig mina Dermanord produkter ifrån mamma eftersom att det är väldigt lugnt med kunder nu när jag både pluggar och jobbar. Så nu har jag ansiktsrengöring, peeling, lotion, ansiktsvatten, mask m.m. , skrubb, body lotion som jag ska använda. Man måste ju pröva allt man använder på kunden! :)

Fortfarande tråkigt förkyld, det går bra när jag sitter eller ligger men så fort jag börjar röra på mig och göra saker så blir jag snabbt varm och trött. Usch. Så jag vet inte hur jag ska göra med skolan i morgon. Som det känns nu så borde jag vara hemma och krya på mig och bara vila mig igenom hela dagen så jag orkar med resten av veckan istället för att gå iväg och bli ännu sämre. Men samtidigt så är det ansiktsbehandling & yoga, vilket med andra ord inte är så ansträngande, kanske nog ansträngande för mig??? Ne, jag är lite kluven vi får se hur jag gör.

På tal om annat så har jag blivit väldigt sugen på att börja köpa julklappar och börja julpyssla, ja jag vet jag får höra det jämt jag ÄR tidig haha. Men nu när det börjat bli mörkare och kyligare ute o man börjar tända lite ljus osv så kommer den där mys känslan i kroppen och det börjar spritta i fingarna efter att få pyssla! För två år sen så gjorde jag geléljus med doft av kanel, sydde tomtar, gjorde julkort m.m. hur kul som helst. Och jag menar det är ju inget man kan sätta sig med sista veckan innan jul. Och julklapparna blir ju fler ju tidigare man börjar eftersom att man då kan sprida ut pengarna lite mer än att ta allt i en klumpsumma i December...

Någon mer som är så pysslig som jag ? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥