1 vecka kvar till 1 ljuset brinner...





















Då var de inte långt kvar till jul, tomtar och stjärnor börjar plockas fram och alla dessa ljus! Har fullt ute i stugan nu och fler att fixa med. Så har jag en tvålsats jag ska göra i ordning på så jag får lite jultvålar jag tänkt ge bort i julklappar :) Det roligaste med julen är verkligen att ge bort julklappar! Ge bort julklappar och känna den där juliga mys känslan i hela kroppen där alla är glada och tar hand om varandra. Frågan är då bara vart man ska vara på självaste julafton... För en med skilda föräldrar är det inte alltid så lätt! Ibland skulle man vilja klona sig...

Det är faktiskt så att jag skulle kunna tänka mig att få ett litet lätt snöfall här inom kort, bara så man kryddar den där juliga känslan lite extra. Och sen har jag bestämt mig för att gå på årets julmarknad i Wadköping!

Om 1 vecka är dags att tända första ljuset, mysigt va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥