Se upp för älgen!!!




















Vilken lång dag det har varit! Jobb 08-12, skola 14-17. Puh. Man är lite smått mör, speciellt när det är så mörkt och ruggit. Har ni också hamnat i "höst depressionen"? Man är trött, frusen och vill helst bara ligga nerbäddad hela dagen. Jag är mitt uppe i den! Det är pest och pina, jag har varken lust eller ork till någonting... Jag har testat brustabletter med Ginseng, Energy té, vila mitt på dagen, lägga mig tidigare... Inget går. Vad är era tips??

Påvägen hem idag möttes jag och Emma först av en gigantisk räv vid sidan av vägen, efter kanske en minut såg vi en STOR älg precis påväg över vägen! Det är sjukt vad de är stora. Så resten av vägen hem tog vi det lugnt, man vill ju inte krocka med skogens konung direkt....

Idag har jag fått ett paket från DHL 12 tränings DVD:er som jag fyndat mycket billigt på tradera. Så i morgon om det inte blir gymmet så ska jag testa någon av dessa! :)

1 kommentar:

  1. det bästa tipset jag har är faktiskt att tvinga sig ut på en springtur. inte så lockande, men känslan efteråt är så himla bra :)

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥