En sammanfattning av mitt 2011


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Jag åkte utomlands utan föräldrar 
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga nyårslöften så vitt jag vet
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
Ett flertal vänner har fått barn och blivit gravida
5. Vilka länder besökte du?
Grekland :)
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Jag vill att jag och älskling ska skaffa lägenhet
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
5 Augusti &  13 Augusti samt 26 Mars tror jag det var som jag hade 20 års fest på Strömpis
8. Vad var din största framgång 2011?
 Jag har tagit mig igenom ett år på universitetet + blivit certifierad massör!
9. Största misstaget?
Det kan jag inte komma på 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Lite förkyld har jag varit någon större skada har det inte varit
11. Bästa köpet?
Inredning till stugan :) Samt en termins ridning! 
12. Vad spenderade du mest pengar på?
 Produkter, massagebänk, spa tillbehör, bensin
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Att jag klarade certifieringen och när jag & älskling bokade våran resa, samt att jag äntligen fick sitta upp på hästryggen igen.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
"Vart jag mig i världen vänder", "I´m sexy and I know it", "Under my coconut tree"...
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare :)
16. Vad önskar du att du gjort mer?
 Tränat
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Slösat pengar på små saker
18. Hur tillbringar du julen?
Förmiddagen med pappa, syster, bröderna, vickan, vickans föräldrar samt farmor och farfar. Eftermiddagen hos mamma och juldagen med Johans familj.
19. Blev du kär i år?
Kär är jag fortfarande i min älskling såklart, möjligtvis i någon pålle också ;)
20. Favoritprogram på TV?
Lyxfällan, Efterlyst, Fråga Olle, Svenskars hemliga liv, Outsiders, Sanning & Konsekvens, Idol
 21. Bästa boken du läste i år?
Jag har inte läst någon bok i år, mer än de som tillhört skolan
22. Största musikaliska upptäckten? 
Pain kanske
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Jag fick 2000:- att handla på H&M &  Pengar till Grekland resan, jag fick även en kokbok, Victoria Secret body lotion m.m.
 25. Något du önskade dig men inte fick? 
Jag önskade mig pengar till resan och det fick jag
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
På min födelsedag så var jag och älskling hundvakt och det var mitt i veckan. På helgen så åts det på restaurang och sen blev jag firad av älsklingens släkt.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Träning, mer ridning, lite mindre stress
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Den är inte förändrad, leggings, tunika, stövlar
29. Vad får dig att må bra?
Att bara ta det lugnt, umgås med de jag gillar mest, lyssna på bra musik samt sitta på hästryggen
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Mest sugen på??? Ingen
31. Vem saknade du?
Ingen tror ja, har alla jag behöver runt omkring mig
32. Den bästa nya personen du träffade?
Det är nog många, dock inga namn jag kan komma på



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥