Förkylning på G

Visste ni att de flesta skiljsmässor & hjärtattacker sker i samband med semester? Kanske är  det för att kroppen inte är van vid det stillsamma liv man har under en semester och reagerar då på olika sätt. Ex. att man börjar tänka efter hur man har det i sin relation egentligen, kroppen kommer i chock osv. Just nu har jag kommit in i samma situation - jag har blivit förkyld. Kan det vara något som legat gömt hela hösten och som kommer fram nu BARA för att jag är ledig? Det är ju hopplöst. Jag vaknade med snuvig näsa, huvudvärk & halsont. Nu är det bara halsen som gör ont och jag kurerar den för fullt med förkylningshonung.

Igår fyndade jag en skjorta på Gina som kostat 399:- och jag köpte den för 129:-, toppen. Och idag fyndade jag 2 par vinterskor ett par stövlar och ett par kängor. Nu är det bara snön som fattas...

Nu ska jag avnjuta mitt té och skriva det sista på mitt pm.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥