Lite nytta




















Turbulenta tider och humöret går upp och ner som en flagga på en flaggstång (bra jämförelse ;) ) Men jag måste erkänna att jag efter en höst fylld med mindfulness har lyckats att kontrollera mitt humör väldigt bra och jag har aldrig gått ur en känsla och känt mig misslyckad på något sätt vilket är väldigt skönt!

Idag har jag bockat av några "Att göra" saker som att läsa 3 artiklar inför tisdagens lektion, läst lite ur mina kursböcker m.m. Bra jobbat! Nu gottar jag mig bara framför tv:n med en snarkande katt bredvid mig och en kliande ansiktsmask som skulle ha sköljts av för 15 min sedan...

I veckan som kommer så väntas träning som ska bli så skön! Det verkligen sprudlar energi som jag behöver skaka loss :) Jag har tänkt dra med mig syster och köra lite pass frågan är bara vad det blir? Body combad, body balance, zumba, core, puls... ?

Nu ska jag nog skölja bort masken och hoppa i säng :)



1 kommentar:

  1. Hej där ...googlade lite på ett hotell på Naxos då kom en bild upp jag gick vidare & var tvungen att läsa ditt inlägg om Naxos på hotell katerina...vi skall dit i aug å vara där i 2 veck,,,,kanske har du nån god info om stället? själv bloggar jag på amelia :) ha en god natt // Eva

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥