Överleva dagen

Hej på er alla gobitar som kikar in på min blogg :)

Jag sitter här ensam i min och älsklings gigantiska säng och saknar min bejb. Tur att han kommer hem i morgon dock försvinner han lika snabbt igen och åker på måndag till torsdag i två veckor... buhu. Det är inte speciellt kul när man i 4 år knappt varit ifrån varandra mer än några dagar...

Men jag ägnar mig åt tidsfördriv så det ska gå lite snabbare, såsom idag så började dagen med lite friluftsliv i skolan där vi tjoade o dansade o sjöng i tre timmar innan det var föreläsning, sen så solade, bastade & duschade jag och mamma på Haga. Mysigt och skönt efter åt. Så ska jag iväg på bokförings information i morgon och nästa vecka tänkte jag boka in mig på lite träning!

Nu ska jag försöka lägga lite energi åt skolan och lite läsning sen blir det lyxfällan och kanske film, jag har ju trots allt sovmorgon i morgon :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥