Rund som en boll

God dag :)

Idag har jag jobbat lite grand bara och gett ett skrubb & helkroppsmassage. Jag var ju och solade för två dagar sedan och vaknade upp igår av att jag knappt fick upp mina ögon och det sved och hettade i ansiktet. Jag tänkte att jag måste ha legat konstigt under natten och skulle sätta i mina linser. När jag såg mig själv i spegeln visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta! Mitt ansikte var uppsvällt och mina ögonlock såg ut som pingisbollar... Jösses vad jag såg ut! Så, solariet var nog på tok för starkt för mitt lilla ansikte, ändå har jag solat såååå många gånger och har aldrig varit med om något liknande! Så la sig svullnaden över dagen då jag lindrade hettan med iskalla bomullstussar. Och idag när jag vaknade så jag likadan ut igen?! Det ser ut som jag fått värsta allergichocken... Så jag kurerar med masker, face lotion, salva, kallt vatten... Så hoppas det går över snart.

Igår var jag på skatteverket och lyssnade på en information för nyaföretagare. Det är mycket att tänka på och det är mycket att lära, men jag är en bit påväg! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥