Seminarie1 avklarat






Ja, då var seminarie 1 avklarat. Skönt. Seminariet bestod av en presentation samt ett lär tillfälle där vi använde oss av case och fick spela hälsovägledare. Väldigt roligt!

Jag vaknade i natt med torr och svidande hals och vaknade med en dunder förkylning så jag har inte varit allt  för pigg idag vilket kanske inte är så konstigt när! Jag brukar sällan vara förkyld mer än 1 gång per år men nu verkar det vara ensvist och jag kan inte ens räkna efter hur många gånger jag varit förkyld under senaste tiden, tröttsamt må jag säga. Men det beror väl på dåligt immunförsvar som bla. beror på stress. Man är uppe i så mycket nu och tänker mycket på framtiden samtidigt som man ska hänga med i skolan alla uppgifter. Tufft men sant. Men det är bara 17 veckor till examen så det ska jag nog kunna klara av ;)

På tal om förkylning så verkar magsjukan, eller trippelinfluensan, ha tagit fart nu och det är många som går runt och har ont i magen. Usch och fy det hoppas jag verkligen att jag slipper!!!

Nu vill jag ha era bästa kurerings tips så jag blir frisk snabbt! Jag måste jobba i morgon har inte tid med förkylning. Symtom:
- Halsont
- Huvudvärk
- Snuva

Give me give me!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥