Snuva hit snuva dit o snuva enda ner i sängen!


























God kväll  :)

Japp, jag lever. Snuvan har dock invaderat min näsa och mina bihålor så jag snart blir tokig. A-lot-of-stress-syndrom haha. Nä, nu är jag riktigt trött på det här och envisas med att förkylningen ska gå över.

Idag vaknade jag, utvilad, av att solen lös mig i ögonen. Behöver jag ens nämna att det var underbart? Jag beslutade mig igår kväll om att stanna hemma  från föreläsningarna idag då influensan sprider sig och för att jag var allmänt trött och seg. Så jag åkte hem till mammsen och bakade scones med lillasyster, sen gav jag henne lite behandlingar och efter det fick mamma några också. Sen satte jag mig i lugn och ro i bastun som jag öste på med vatten och mint/citronolja som fick min näsa att luckras upp för en liten stund. Nu är jag nöjd och har krypt ner med min lilla värmefilt i sängen och tänkte somna till en film.

I morgon gäller nya tag för att bekämpa förkylningen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥