Såhär ligger det till!


  • På fredag skriver jag min sista tenta uppe i Grythyttan
  • Nästa helg (förhoppningsvis...) blir jag och min älskling sambosar på riktigt!
  • Om 4 veckor har vi tjejer i klassen en avskedsfest på La Pampa inne i Örebro, party! 
  • Om 5 veckor tar jag examen och går ut som Spa-konsulent
  • Om 6 veckor börjar jag jobba på USÖ(Örebros sjukhus) och samma vecka tar min syster studenten!
  • Om 7 veckor jobbar jag min sista dag som massör på BraKropp
  • Om 8 veckor ska jag på bröllop, på självaste midsommarafton!
  • Och om 2-3 månader så öppnar jag förhoppningsvis mitt Spa....  
... Kort och gott så har jag lite att se fram emot, förutom tentan då. Men det är alltid bra med lite lockbeten framför sig det får en att släppa de där tunga grejerna ganska så fort och man kan fokusera på dem istället.

Nu har jag tömt mina påsar med godis och nötter som jag köpte i helgen och renskrivit allt inför tentan samt gjort 1 gammal tenta och, tro det eller ej, det känns som det börjar trilla ner en polett!

I morgon och på torsdag är jag "ledig" så då blir det bara att nöta, nöta och åter igen nöta så det verkligen sitter! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥