Spa programmet lider mot sitt slut...




















Statistik tentan avklarades i fredags, nu hoppas jag bara på att jag får godkänt!

Igår var det bilutställning och bilträff och idag blir det bara lugn och ro och grillat till kvällen :)

I morgon är det Valborg och det vankas partaj! Först förfest hemma hos en kompis och sedan utgång, skojigt värre.

På torsdag har vi ett möte med våran handledar för skrivandet av B-uppsatsen och så snart den är klar så är det examen och jag har avklarat 2 år på Spa-programmet.

Det har varit en rolig och lärorik tid och det känns som att jag själv har vuxit som människa.
Det är häftigt egentligen hur mycket man kan påverka hjärnan och att man faktiskt kan lära sig att bara "skjuta undan" alla negativa tankar...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥