Dag 1 som sommarvikarie

Klockan 5.00 ringde mitt larm i morse, huh. Det var många år sedan man jobbade helg, eller iallafall 2, men nu är man där igen trots att jag sagt till mig själv flera år i rad att det är sista gånger. Tiden flöt på och det fanns något att göra hela tiden, om inte annat bara lokalisera sig och börja bekanta sig med patienterna och personalen. Trött var jag iallafall när jag väl kom hem och satte mig ner. Det var nog tur att jag hann ta mig en liten tupplur för bara någon timme efter att jag kommit hem så kom nästan hela älsklings familj inklampandes med barn och hundar :) Så det blev en stunds fika paus och nu sitter man här och är helt färdig! I morgon jobbar jag 14.30 - 22.00 så det blir nog ett något så lunda lugnare pass.

Angående mina spa drömmar så ska jag försöka väcka de till liv igen nu snart är det tänkt eftersom att jag inte har något plugg jag måste ägna mina kvällstimmar åt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥