Dags att säga god natt

Morgonen började med att korka upp en asti, det säger ju sig själv hur pigg och allert jag är nu... Till Hyttan kom även mamma, syster, älskling, farmor och farfar och hälsade på. Så vi åt gott och kikade runt i lilla Hyttan. Tyvärr måste jag säga att vädret inte var det bästa, 8 grader och mulet är inget att hurra över när man springer runt i klänning och boleru huh.

Efter lunchen var det avslutning i kyrkan där några klasskamrater och lärare höll tal samt att det blev en del sång, tårar och skratt. Väl ute ur kyrkan kom somilieer och sobrera??? iallafall slog av huvudet på 3 champagneflaskor med knivar som de sedan hällde upp till oss så vi kunde mingla runt och säga hejdå till allesammans.

Med en lite tråkig men väldigt skön och stolt känsla åkte jag i från Grythyttan med blicken framåt och huvudet fyllt av idéer om framtiden.

Efter att ha fikat på mina cupcakes i lägenheten så begav sig mamma och syster hemåt och sen dess har jag bara myst i mina mjukisbyxor i famnen på min älskling.

Nu känner jag mig bara stolt, nöjd och väääldigt trött och i morgon kommer det mer folk så nu är det dags för mig att dra mig tillbaka  :)

God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥