Helgen avklarad!
























I fredags morse var det bara att kliva upp och baka gula och blåa muffins med frosting, sedan bar det av till systers skola och kika på alla glada studenter. Syster var ju lätt finast ;) Medans de åkte runt en massa varv på stan så passade jag, älskling, mamma och Marcus på att äta mjuk glass och kika på alla flak med fulla ungdomar. Sen åkte vi hem till pappa där det bjöds på kall sommar mat, vin och tårta. Och givetvis presenter till bästaste syster! Sen var det inte så mycket mer studentliv för mig då systers kompisar invarderade huset och kastade sig över godis och chips...Grattis igen igen och igen syster du är bäst!

Lördag & Söndag har jag jobbat. Det känns verkligen att jag jobbat 7 av 8 dagar i kropp och huvudet. Lite segt att veta att man har 5 arbetsdagar kvar innan jag kan njuta av 2 dagars ledighet... Puh. Det ska inte vara lätt men pengarna behövs!

Måndag till torsdag ska jag massera på företag, 8-13 = 10 massager = 40 massager denna vecka. Samt infektionskliniken på fredag. Behöver jag ens säga att jag kommer vara död i helgen???

1 kommentar:

  1. Hej Emelie!
    Roligt att även du hittat en alternativmedicinsk läkekonst! Ja de är mycket som kinesisk och ayurveda har gemensamt, men även mycket som skiljer dem åt. Pulsläsningen är inte samma pulsläsning. Så tyvärr kan jag inte rekommendera något te m.m. bara genom en skriftlig konversation med dig! Jag måste få träffa dig och ev. ta pulsen på dig. Men du kan ju alltid göra ett ayurveda-test för att se vilken dosha som passar bäst in på dig och därefter välja ett te efter: Vata, Pitta eller Kahpa-typ. Dessa teer finns att köpa lite överallt, annars finns de på vedalila.se

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥