I morgon smäller det syster!

Idag mötte jag upp chefen och min arbetskollega och lunchade på Java inne i Örebro. Jag tog en bakad potatis med skagenröra, mumsigt var det! Det är marknadsafton idag vilket betyder väääldigt mycket folk, inga parkeringsplatser, mycket stånd och fylla. Själv tog jag mig ett varv med min älskling och vi köpte oss en varsin mjukglass. :)

Nu sitter jag med fötterna i ett skönt skumbad och har fått ett glas rosé av min älskade. Det är så skönt att äntligen vara ledig, iallafall en dag ;) Och då måste man ta vara på tiden väl.

I morgon tar min LILLA syster studenten, hurra hurra! Så jag har suttit och pysslat en liten stund med presenter m.m. och har tagit på mig uppdraget att baka cupcakes. De ska bli blå och gula med strössel och flaggor i!

Nu ska jag försöka sätta mig in i Varg veum så får vi se om det är något att ha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥