Det där med att ta hand om sig själv...

Hej på er :)

Jag är inte den bästa på att uppdatera just nu, kanske inte så konstigt heller när man 24 timmar om dygnet tänker på företaget, men nu har jag faktiskt tagit ledigt i 2 dagar och tänker bara rå om mig själv. Visst är det kul med eget företag - men vad det tar på krafterna! Det är inte bara att massera sex personer om dagen, fixa allt runt omkring och framför allt få det att funka. Just nu snurrar alla tankar om hur min framtid ser ut. Kommer jag lyckas och stå med det här om 10 år?

Idag tog jag bara emot 2 kunder, lagom efter att ha jobbat nästan 3 veckor i sträck. Efter det tog jag mig iväg på en efterlängtat massage. Det var ruskigt skönt, och behövligt. Jag försöker träna så mycket jag hinner samt att jag ska underhålla att bli masserad så jag håller min kropp i schack.

Min älskling är borta hela helgen så här sitter jag med tända ljus, en kopp té och annat smått och gott. Försöker leta på någon bra film och så ska jag försöka få lite sömn på det för i morgon ska jag åka till lilla lillasyster och bjudas på gofika ;)

Sov sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥