Solsidan

Då var det söndag och i morgon en vecka sedan jag öppnade min verksamhet. Det har varit en fullspäckad - och fullbokad - vecka så det är egentligen inte förens idag som jag kunnat pusta ut och tänkt igenom föregående vecka. Det är sjukt kul och man har väldigt mycket ansvar som egen företagare. Jag är glad för att första veckan gått så otroligt bra och att jag varit iprincip fullbokad, samtidigt känner man lite utav en oro i kroppen för framtiden. Kommer det hålla i sig? Jag kan inte göra annat än att hoppas och göra vad jag kan :)

Idag har jag tillbringat denna soliga höstdag tillsammans med mamma och syster. Vi tog oss en sväng på Marieberg och letade efter skor, jackor, byxor... Så avslutade vi med en varsin kopp chai latte & kaffe latte med smak av vanilj. Mysigt värre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥