Julklapps shoppning!!!

Ja äntligen var man igång, tidigare år så har jag alltid börjat i september/oktober månad bara för att jag tycker det är så otroligt kul att köpa julklappar! Göra dem fina och ge bort dem. Att få göra andra glada gör mig glad. Det finns så mycket kul på nätet så man nästan får beslutsångest :) hihi.

Idag mös jag och min älskling med varsin latte på Marieberg, vi köpte även med oss lite kattkyssar till Sune, en talgboll till småfåglarna och en present till lilla Alva som fyller 1 år. Myspys. När vi kom hem lagade vi mat och bakade bullar. Med andra ord en riktigt mysig lördag. Vad skulle jag göra utan min fina Johan <3 br="br">I morgon ska vi på kalas, så ska jag försöka hinna med att tvätta lite! Typsik söndags fason. 

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥