Tidig uppstigning

Verkligen, idag har jag nog varit med om det märkligaste på länge... Klockan ringde och som vanligt slängde jag mig upp ur sängen, drog på mig kläder och gjorde mig i ordning i cirka en halvtimme. Jag väntade och väntade på att min älsklings larm skulle ringa så han också skulle gå upp, till min förvåning ringde de aldrig. Så jag gick tillbaka till sängen och greppade tag om telefonen, och klockan visade 03.00... Det hade med andra ord aldrig ringt något larm utan det måste ha varit en väldigt verklig dröm. Det kändes bra knepigt och jag blev både förvirrad och irriterad på att ha gått upp mitt i natten för att göra mig i ordning istället för att sova. Men, det var bara att krypa ner igen och försöka somna om ett par timmar till....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥