Julbak & Julmat


















Det är redan den 18:e November och jag sitter för tillfället och kikar lite på vad jag ska baka & laga i ordning för gott detta år... Efter att ha tagit mig en rundtur på nätet så har jag hittat en hel del mumsigt. Vi får se om jag hinner göra i ordning allt eller om jag får plocka ut de allra bästa. Denna vecka ska jag iallafall försöka göra lussebullar som jag kan frysa in!

  • Glöggtryffel
  • Tomtefudge
  • Knäck
  • Godaste julkolan
  • Snöbollar med lime
  • Limekola
  • Kanelkäppar
  • Lakritsknäck
  • Vit chokladtryffel med lime
  • Daimtryffel
  • Sega saffranssnittar
  • Lussebullar
  • Mintkysscupcakes
  • Chokladmuffins med polkagrisar
  • Julskinka
  • Jansons frestelse utan ansjovis
  • Julköttbullar med kryddpeppar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥