Behandlar - idag även behandlad!



















Idag hade jag en behandling inbokad i min kalender - till mig själv! Så på pigga ben tog jag mig upp ur sängen i morse i väntan på något gott. Tanken var att vara ledig idag eftersom jag hade en kort helg på bara 1 dag men jag fick till sist en bokning, och inte ska jag väl klaga på det. Efter den så åkte jag iallafall till Jollan på en skön antistresskur. Åh så skönt det var att få händer, ansikte och rygg ompysslade! Efterlängtat må jag säga. På fredag ska jag faktiskt iväg och klippa mig, det har jag inte gjort sedan maj så det är på tiden!!! Och nästa fredag ska jag på massage igen. - Man måste ta hand om sig själv också!

På fredag vankas det 70 års kalas hos Johans mormor & morfar, och på lördag far vi med Birka ut till sjöss! Mycket skoj att se fram emot !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥