2 veckor till jul

2 veckor kvar till jul och bredvid mig ligger alla julklappar upp radade. Om man jämför med tidigare år så har jag varit väldigt sent ute, dock hade jag hyffsat klart för mig vad jag skulle köpa och vad folk önskar sig så vips så var allt klart. Till och med inslaget. Jag har till&med hunnit baka, tomtefudge & lussekatter. Yummi. Jag har även tänkt göra i ordning på en jansson utan ansjovis och julskinka i veckan. Lägenheten är inredd med tomtar, julgardiner, röda ljus... så ja, jag är helt klart redo för jul! :)

De senaste veckorna har verkligen susat förbi, men med 3 jobb så går tiden ganska fort och man hinner knappt blinka innan man är inne i nästa vecka! Men jag klagar absolut inte, jag är mitt inne i en period i mitt liv då jag verkligen bara njuter och har kul. Skönt att det finns sånna också ;) All stress och press har jag lagt bakom mig och ser istället till att vara i nuet och ta vara på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥