Dagen före dagen före dagen före dagen före doppar dagen

God kväll :)

Idag vart det ett lite längre pass i salongen, inget mig emot. Tiden rinner förbi men jag har hunnit med lite mer julgosaker såsom glöggtryfflar - dock var de lite för kletiga och smetiga så det blev allt annat än fina bollar. Eftersom att jag själv inte är så förtjust i choklad - definitivt inte mörk - så ska jag skänka bort dessa platta kletbollar till någon snäll på julafton :)

I morgon är sista arbetsdagen innan jag tar jullov, iallafall fram till torsdag. Så på lördag har jag tänkt att shoppa min sista julklapp. Den svåraste om jag får säga det själv...

Så vill jag tipsa om en bra serie jag och bejb iprincip har streck-tittat på varje kväll (natt?). Homeland. Första avsnittet lockade mig inte speciellt mycket men när väl det var förbi så var jag fast. En MYCKET bra serie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥