~ 2013 ~

Då har 2013 kommit. För min del var kvällen väldigt lugn med god mat och lite brädspel. Första tanken var att fira uppe i sälen i år så vi skulle haka på ett gäng men med lite eftertanke så skulle det bli lite för mycket pengar i slut ändan med tanke på att vi åker till Thailand den 23:e. :)

Mitt 2012 då, vad har jag åstakommit egentligen?
- Jag & älskling skaffade oss våran första lägenhet i Lindesberg
- Vi har hunnit flytta ännu en gång in till Örebro
- Jag tog examen på Örebro Universitet som Spakonsulent
- Jag tillbringade hela sommaren på infektionskliniken och fick även timjobb där
- Jag drog igång mitt företag på allvar
- Min syster tog studenten
- Jag var på Ladies night med syster och mamma
- Jag var på Sabatons konsert i conventum
- Jag fick reda på en hemlighet som varit bevarad i 18 år på julafton
- Vi fick ihop hela släkten för att fira mammas 50 års dag på kryssning

Sammanfattning: Spännande, magpirrande, glädjefyllt, ångestfyllt & lyckligt år :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥