Gymmet!

Jaha, det har varit ett par hektiska dagar! Ett trevligt besök på Pitchers i fredags med gamla godingar, 1 mils promenad i lördags, gymmet tidigt på måndag morgon och idag var jag på arbetsintervju gällande ett sommarvikariat och timvikariat. I morgon väntar intervju nummer 2 och förhoppningsvis resulterar det till lite pengar i sommar!

Något som är helt underbart är att jag kommit igång med gymmet igen, det är ett par år sedan jag besökte det sist men nu har jag varit där 3 gånger på 5 dagar, och i morgon väntas ytterligare ett besök. Skönt & väl behövligt för min kropp i det yrke jag faktiskt har valt!



  • Skicka in sommarjobbsansökningar [x]
  • Ring efter sommarjobb [x]
  • Träna minst 2x [x]
  • Drick smoothie varje morgon, istället för bröd [x]
  • Gå minst 1 mil [x]
  • Skicka in en preliminär inkomstdeklaration [  ]
  • Planera kundkvällar [  ]
  • Ha kul med tjejerna på fredag [x]
  • Inga kommentarer:

    Skicka en kommentar

    Gör mig glad - lämna en kommentar ♥