Vårsolen dansar i takt med fåglarnas kvitter..

... en ny roman av mig här idag. Haha.

Nej men visst är det härligt att solen kikar fram, att snön börjat smälta och att vårfåglarna sjunger om mornarna. Det hör lite till en favorit måste jag säga. :)

Tiden rullar på och jag kan knappt förstå att vi går in i mars månad i morgon! Jag har redan börjat planera vad jag ska bjuda på för födelsedagsfika... Jag ska inte avslöja något men det har med påsken att göra.

Sommaren är checkad då jag har fått jobb på kvinnomottagningen! Känns jätte skönt då jag hört från annat håll att just sommaren är en down period inom spa & massagebranshen, så nu har jag backat upp det och kommer att köra min egna verksamhet på kvällar och helger. Det är inte fy skam det heller!

Om en halvtimme ska jag iväg på dagens träningspass, Body Balance står det på schemat. Så har jag faktiskt hunnit ta mig en promenad i solen med p3:s Krister i öronen.

I morgon blir det en stunds jobb, på lördag väntas en resa till Ludvika för att hälsa på lillasyster och på söndag är det åter igen lite jobb och kalas då älsklings mamma fyller år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥