Dag 2

Ledigheten börjar ta slut och jag känner mig helt klart utvilad :) Det här var verkligen vad jag behövde! Nu är det dags att återgå till rutinerna igen.

Idag pallrade jag mig iväg till gymmet för att få en genomgång av ett nytt träningsupplägg så nu har jag koll på några nya maskiner och kommer att köra detta program minst 2ggr/v. för att sedan få en uppföljning om 4 veckor. Samt att jag vid sidan av kommer vilja fortsätta med gruppträningarna.

Frukost: Soyayoghurt med blåbärssmak
             2 knäckebröd med linser
             Ett glas mjölk, ett glas vatten
           
Innan träning: En proteinshake

Efter träning: Banan & Vatten

Kvällsmat: Köttfärs & bulgur. Sallad gjord på gurka, paprika & fetaost.

Inspiration hämtad från google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥