Fredag - dag 5

Jag har varit fruktansvärt trött hela veckan, jag har sovit och sovit men ändå känt mig tom på energi... Jag tror det har o göra med att det är lite mycket att tänka på, jag har mycket som drar i mig och vet inte riktigt vart jag ska börja.

Idag är det dag 5 utan socker, det har gått förvånadsvärt bra, en släng av huvudvärk igår annars har jag klarat mig riktigt bra. Dock så kom det ett ENORMT sötsug idag, det är ju fredag. Jag ville ha glass, godis och onyttig mat MEN min älskade sambo stöttar mig i att klara dessa 14 dagar och vek sig inte för mitt sug. Så jag fick ta en matlåda från veckan och göra mig lite frökex (linfrön, solrosfrön, pumpakärnor, majsmjöl & flingsalt). Nu sitter jag och känner mig hyffsat nöjd i soffan. Det sägs att sötsug ska ge sig på 20 minuter så det är bara att härda ut...

I veckan har jag skött min träning riktigt bra, långpromenad (1mil) i måndags, joggning på tisdagen och MRL på onsdagen. Tummen upp! :) Jag har även hunnit att ta mig iväg på lite Tunia Massage och lossat på lite blockeringar i kroppen så nu är jag påväg in i matchen igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥