Dag 2

Jag har åter igen plockat fram den och spelat både en och två låtar, det är gitarren jag pratar om! Jag klinkade en bra stund igår och har lärt mig lite nya ackord och låtar efter att ha tragglat igenom samma i bra många år. När jag började 7:an drog vi ihop ett tjejband och spelade 2 gånger i veckan tillsammans med duktiga lärare. Dock var inte allas intresse likasinnade och i gymnasiet spreds vi åt olika håll så tyvärr dog bandet ut. Men kul var det så länge det varade. På avslutningen i 9:an spelade jag gitarr inför alla klasser & föräldrar (ihop med andra duktiga tjejer) Det var också ruskigt roligt, det är synd att man bara kastar bort sina intressen istället för att bibehålla dem. Men som sagt nu är den igång igen! ;)

Inget socker idag heller, jag känner mig konstant hungrig och när jag var ute på en liten lättare joggingrunda förut så kunde jag inte sluta tänka på annat än varm choklad med grädde... Mums... Det vore ju bra gott, men icke 12 dagar kvar innan jag får återgå till det "normala" igen.

Förörvigt känner jag mig pigg & glad, o fylld av energi :) I morgon ska jag iväg på akupunktur och ta hand om mina handleder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥