Full dag

Tidig uppstigning och mysfrukost, sedan bar det av till vårdcentralen där en läkare fick klämma o känna, ta blodtryck, puls, lyssna på hjärtat & lungorna, jag fick fylla i blanketter och lämna 6rör med blod och urinprov på det - så nu är jag VERKLIGEN undersökt. Visar dessa prover ingenting så vet jag inte vad jag ska göra. Jag har varit konstant trött i flera år, vilket inte är ok. Jag känner mig hängig och har brist på lust. Magen & huvudet gör ont och minnet sviktar. Jaja, om 2 veckor får jag ett resultat.

Sen åkte jag till salongen, blev vaxad, vaxade och tog emot en kund. Sen bar det av hemåt och lite Tabata Cardio på det. Nu sitter jag helt utslagen i soffan och har precis stoppat i mig en grekisk pizza...

Trött men nöjd ska jag snart krypa till kojs :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥