Regnigt värre

Idag är det ett riktigt mysväder, det har regnat iprincip hela dagen. Jag har varit ledig och tog tag i storstädningen, dammsög, torkade av alla golv, rensade kattlådan, städade köket, tvättade, plockade osv osv. Så gjorde jag i ordning en gryta på det som fått stå o puttra i flera timmar så den ska jag avnjuta efter kvällens träningspass :)

Idag: Ledig, städa, Core.
Idag ska det vara en fixar-dag så det är rent & fräscht till resten av veckan.

Tisdag: Vårdcentralen, Jobba, Body Balance.
Denna dag ska det hinnas med lite av varje, bl.a. en kontroll på vårdcentralen.

Onsdag: Jobba, Zumba. Mitten på veckan, onsdagar är alltid en härlig dag.
Kunderna rullar in och det är en allmänt bra stämning i salongen.

Torsdag: Jobba, Core.
Sista rycket med träningen, jag känner mig stolt över mig själv och kan verkligen se fram emot att bara slappa under helgen.

Fredag: Jobba, fredagsmys!
Inga konstigheter, bara mys :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥