En grå tisdag

Idag bjuder vädret bara på en sak: grått. Grått, grått och åter igen grått. Men vad gör det när man har världens bästa jobb och världens bästa kollegor? 

Början av veckan har pinnat på och det är redan tisdag. Igår hade jag tänkt köra spinning på kvällen men tydligen blev den inställd så jag körde biceps, bröst och mage på gymmet istället. (Har en redig träningsvärk idag...). Jag gjorde även ett besök hos sjukgymnasten som konstlade lite med min höft, så jag hoppas den "sitter på plats" när det är dags för vårruset!

Idag har dagen gått i ett, fullt med kunder och så avslutade jag dagen med ett dubbelpass: 30min core och 60 min spinning. Nu är jag helt slut och pustar ut i sängen. På vägen hem plockade jag även ut mitt paket från svenskt kostillskott som jag beställde förra veckan, innehållandes: PWO, Proteinpulver (med kokos & banan) samt ett paket chiafrön som jag fick på köpet! :)

Dags för kvälls-mys, imorgon väntar en ny spännande dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥