Maj 2015

Det har varit 2 sega veckor då jag haft halsont och inte vågat mig på något mer än promenader... Jag avslutade mina friska dagar med ett personligt rekord i löpning 5km på 39minuter. Men sen dagen har jag dragits med min svidande hals, idag är första dagen jag känner mig riktigt pigg! Äntligen.

Det är 1:a Maj idag och valborg firade jag tillsammans med min älskling & Pernilla. Det var en lugn och mysig kväll.

Idag är det en röd och ledig dag med stort L, jag var ute och gick en 3km innan regnet kom (som har hängt över Örebro sedan eftermiddagen). Jag har jobbat med hemsidan och beställt hem nya produkter... Det kommer läggas ut mer info om detta på hemsidan och facebook inom kort...

Och till träningen då, eftersom detta är tänk vara min träningsdagbok, den har gått fantastiskt bra! Jag tränar 4-5 dagar i veckan och varvar gym, spinning och gruppass. Jag promenerar dagligen och kosten går alldeles utmärkt. Jag har inga förbud, men jag håller ändå inne på sånt som jag själv känner att kroppen inte mår bra av (t.ex. svullen mage, sötsug, huvudvärk). Jag gör storkok på helgerna och lever på det under veckorna. 

Mitt kostupplägg:
  • 07.00 Frukost
  • 9-10.00 Mellanmål
  • 12-13.00 Lunch
  • 15-16.00 Mellanmål
  • 18.00-20.00 Kvällsmat
  • 20.00-22.00 Mellanmål
Tiderna varierar beroende på hur jag jobbar... Men dessa följer jag Må-Fre sen drar jag ner på intaget ganska rejält under Lör-Sön (det tillkommer kaloribomber och energiförbrukningen är oftast minimal dessa dagar).

Jag har precis räknat ut att jag bör ligga på ca. 1750 kcal per dag om jag tränar mycket och vill gå ner i vikt. Vikten är i dagsläget inget större mål, jag vill minska fettprocenten och öka i muskelmassa, vilket är svårt att fixa om jag siktar på en allt för drastisk viktnedgång... Mindre fett och tonade muskler är min önskan! :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥