Mitt 2015


  • Jag & Johan flyttade ihop igen
  • Jag & Johan har varit i Stockholm, bott på hotell, ätit lyxigt och gått på Dragonforce. 
  • Jag & Johan budade på en bostadsrätt
  • Jag, mamma & Linnea besökte Asia Spa
  • Jag var på kurs i Frillesås
  • Min älskade farmor gick bort
  • Jag & Johan firade midsommar med Linnea & Marcus
  • Jag har badat i pappas fina pool
  • Jag & Johan åkte till Samos
  • Jag hade min första riktiga semester på 4 veckor
  • Vi har myst i farmor & farfars sommarstuga
  • Jag, Johan & Pernilla var på kräftskiva i Askersund
  • Farfar sålde sommarstugan
  • Jag, mamma & Linnea anlitade en PT i 3 månader
  • Jag var på bröllop tillsammans med min familj i Ängelholm
  • Jag började akupunkturutbildningen
  • Jag startade en webshop
  • Jag, Johan, Linnea, mamma & farfar var på en Roger Pontare konsert i Nora Kyrka
  • Jag & Johan var på julgalan i Conventum 
  • Jag, Johan & Joanna hälsade på Karin & Ali
  • Jag & Johan var på 35 & 40-årskalas 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥