Tipp tapp tipp tapp...

Julen smyger sig på och nu är det endast 11 dagar kvar innan julafton... Detta får mig att känna julstämning:

  • Mysig julmusik
  • Doft av jul
  • Tomtar överallt
  • Avbrott i vardagen & "fri tid" att göra vad man vill med
  • Läsa en bok
  • Baka julgodis & laga julmat
Denna vecka som kommer ska jag luta mig tillbaka och suga i mig att julkänslorna & lugnet...

Veckans önskningar:
  • Jag är frisk och tränar 5 pass på haga
  • Jag handlar klart alla julklappar
  • Jag känner lugn & harmoni
  • Salongen känns harmonisk


Dagens positiva:

  • Jag tog mig en härlig promenad i solen och sög i mig de välbehövliga D-vitaminerna
  • Jag började slå in julklappar
  • Jag överraskade Johan med glögg & lussekatt
  • Jag har ägnat dagen åt vila, häng i soffan med film & massor av powernaps...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥