Mitt i november, regn och... myggor????

Tjoho! :)

Hemma ifrån stallet nu, tycker bara att det har gått skit de senaste gångerna. Känns inte som att jag och hästen passar ihop för fem öre, lite tråkigt :/ Man hörde hur det smattrade på ridhuset samtidigt som det var varmt och fuktigt som fan! Plötsligt stack det till i pannan på mig, tro på fan men det var en mygga, en MYGGA mitt i november det är julafton om en vecka och det kläcks myggor redan? Herregud....

Innan det hade jag min sista riktiga körlektion, hon visade mig några ställen VV brukar ta med en på under uppkörningen. Jävlar vad nervös jag är. Pernill har fått körkort nu, stort grattis till dig sötaste!!! <33

Nu är det mat :D

Kram Emmy
Älskar dig <33

2 kommentarer:

  1. Visst är det? Nu kommer de ritkiga glöggtiderna och jag njuter :)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Tack för din kommentar :) ja visst är det trevligt med lite örebroare i bloggvärlden, vi är för få..!

    Du, ville bara tacka dig för ditt inlägg om "Children of God/The Family" .. efter att jag läste ditt inlägg så kollade jag på dokumentären på youtube och usch säger jag bara.. men hade aldrig hört talas om det tidigare så det var intressant! dock önskar man att man kunde göra något, hjälpa barnen som lever i sekten nu..

    Hur som helst :) tack och kram på dig!

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥