Nämen god kväll:)

Nu skriver jag igen, för jag har inte så mycket annat för mig just nu. Har ingen lust att skriva något skolarbeta nu utan bara ta det lite lugnt för en stund. Orkar inte stressa och oroa mig hela tiden ( är så mycket som far runt i huvudet på mig nu, fördjupningsarbeten/körkort/utbildning/pengar/framtid... ) Känner bara för att sitta här och bara sitta... Låter det inte helt underbart?:D

Jag har blivit sugen på att plocka fram nitbältet igen, bara för att få fram den lite rockigare stilen igen. Den har liksom bara försvunnit :O Vet inte vart den tog vägen. Det var faktiskt min underbara pojkvän som påminde mig om första gången vi träffades, när jag hade jeans, nitbälte, stövlar, svart jacka och min döskallemössa. Det var ett tag sen :) Så kanske ska leta på lite nitar igen, för det kan faktiskt vara riktigt snyggt. Bara det inte är för mycket! Men lite grand + lite sotning + glitter tror det kan bli nice! Speciellt under den här årstiden... Nu blev jag ju bara ännu mer shopping sugen!
Så behöver jag verkligen klippa mig och färga om håret, ser ut som ett skatbo i håret nu. Haha. Har blonderat lite för mycket det här året och håret blir en enda tuggummi smet när jag duschar, plus att jag svär många visor innan jag kammat igenom håret.

Vet ej vem denna tjej är men galet snygg i håret är hon! Det är ett Ja tack!


Mysig musik för sköna stunder, och nu behöver ni ju inte misstolka mig för att jag säger så. Jag menar givetvis när man känner för att koppla av, koppla bort, eller kanske för att utan stress kunna skriva arbeten till skolan... För mig fungerar det. Som sagt, musik passar till allt och alla, och finns alltid där vilket humör man än är på.
Trevlig kväll allesammans!

4 kommentarer:

  1. åh tack så mycket :D
    håller med, hon va snygg i håret!

    SvaraRadera
  2. Eller hur, det är helt hemskt.

    SvaraRadera
  3. Nitar är ju jätteinne nu :D Har det på både min tröja, mina skor, mitt armband och snart på skinnjackan också :) Så ett skärp med nitar skulle jag inte säga nej till :P
    Bra blogg ;)

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥